მთავარი » ფაილები » Мои файлы |
პროექტი „დედამიწის დედაენა“
[ სერვერიდან გადმოტვირთვა (3.35 Mb) ] | 13.04.2013, 12:26 |
2. ინტერპლანეტარული განათლების პროგრამა „დედამიწის დედაენა", მიღებული 1000 წ. ვადით ასწავლის ადამიანს დაბადებიდან პირველი სიტყვის წარმოთქმას ერთნაირად გასაგებად მთელი მსოფლოს მოსახლეობისათვის;
3. „დედამიწის დედაენის" პროგრამული განვითარებით ათასწლეულში, გაიოლდება მსოფლიოს ურთიერთობა ინტერ + ნაციონალური იდეის გამარტივებით - ინტერ + პლანეტარული არსით;
4. „დედამიწის დედაენის" პროგრამის განხორციელების გლობალური ეფექტით მივიღებთ, პოლიტიკური ერის დასასრულს, რადგან მათი დანიშნულების ამოცანა ცივილიზაციაში, იქნება ამოსხსნელი ავტომატიურად;
5. აწმყოში არსებული ხელისუფლების საერთაშორისო ორგანიზაციული 'წარსული დროის' მართვის ისტორიული ფორმა, დაექვემდებარება ლოგიკურ ცვლილებას _ მომავალში გონებრივი ორიენტაციის ინტეგრირებულ სინთეზს პრაქტიკაზე;
6. „დედამიწის დედაენის" ანალოგიური მოდელების გამოყენება მსოფლიო პრატიკაში 21 საუკუნემდე, განიცდიდა შეფერხებას ნაციონალირი მენთალიტეტის ზემოქმედებით და ტექნიკური ხელსაწყოების არასრულყოფილებით. ფარაონების ცივილიზაციის განვითარების კალენდარით, აწმყოს რეალურად გამოგონებული დამხმარე აღჭურვილობა, ზრდის მშვიდობიანი მოდერნიზაციის მცდელობის ჭეშმარიტებას; (პაპირუსი-ქაღალდი https://en.wikipedia.org/wiki/Papyrus, შეცვალა კომპიუტერმა https://en.wikipedia.org/wiki/Personal_computer ).
მე შემიძლია გაგიზიაროთ ჩემი ბავშვობის პრაქტიკული გამოცდილება სამეტყველო ხმოვანი ლაპარაკის სწავლაში; ანუ რომელი ბგერების და სიტყვების წარმოთქმის შესწავლა უფრო მარტივი იყო პატარა გიასათვის. ყველა ახალშობილისათვის დამახასიათებელ „აღუ"–ს ალბათ ვიძახოდი იმ დროს, როდესაც ვიყავი მეგრულ აკვანში ჩაკრული; აი სიტყვები „დედა" და „მამა" საწყისი ჩემს ლექსიკონში არ ყოფილა. რამდენადაც ბუნებრივი გონების ფიზიოლოგიური მოთხოვნილება ადამიანში ვითარდება გარემომცველი გარემოს აუცილებლობიდან გამომდინარე, ისევე ჩემი გვარის შთამომავლობითი გენეტიკური გამოვლინება ხდებოდა ასოების კოსმოგონიურ წყობაში. მეხსიერების შესაძლებლობა იყო დაფიქსირებული ჩემი ადამიანის სხეულის ორივე ხელის თითების რაოდენობაზე, სადაც ახალშობილი ორგანიზმის განვითარებადმა ტვინმა შეიმუშავა 10 ხმოვანი კომბინაცია. ეს სამეტყველო ბიოლიგიური მექანიზმის პირველი ვარიანტი არ ეთანხმება ქართული ლიტერატურის გრამატიკას, მაგრამ აკმაყოფილებდა ჩემი ინდივიდუალური მოთხოვნილების გამჟღავნების შესაძლებლობის არს; რაც იყო პირველი ლოგიკური შინაარსის გონებრივი ბრძანების გამომუშავებული ხმის აზრი:
1) ამ + უნ + ია / AM-UN http://en.wikipedia.org/wiki/Amun
2) ან + უბ + ის / AN-UB-IS http://en.wikipedia.org/wiki/Anubis
3) თო + ტი / THO-TH http://en.wikipedia.org/wiki/Thoth
4) ის + იდა / IS-IS http://en.wikipedia.org/wiki/Isis
5) ნუტ
6) ოს + ირ + ის
7) რა
8) ფთა
9) შუ
10) ჰო + რუს
ეს არის ფარაონის კოსმოგონიური ღვთაებების სია, სადაც ყველა სახელს აქვს თავისი ფუნქციონალური დანიშნილება. მამაჩემის შემუშავებული მეთოდიკით, ან პირიქით ჩემს მიერ გამოცემულ ხმებს მელენტიმ შეუთავსა ბრძანების შესრულების მნიშვნელობა:
1) ჩემს მიერ წარმოთქმული ბგერა „ამ" ნიშნავდა ჭამას ან ვიძახოდი „აამმ" როდესაც მშიოდა და მშობლები ან ძიძები მომართმევდნენ საკვებ პროდუქტს. მთლიანად წარმოთქმული სიტყვა „ამუნ" ჩემს გონებრივ ბავშვურ წარმოსახვაში ნიშნავდა „შეჭმის შიშს", როდესაც გამოჩნდებოდა დაფარული ან უხილავი საშინელება, რომელსაც უნდა შეეჭამა რამე ან გაექრო ვინმე? ასე ჩემი აზრით „ამუნია"ს წარმოთქმით ვაშინებდი სხვებს და არც ისე უსაფუძვლოდ მთავრდებოდა ჩემი ბრძანების შესრულება!
2) „ან"–„ნუ"–„ბი"–„სი" ხმა რომელსაც გამოცვემდი, ადამიანის მიერ მოშინაურებული ძუძუმწოვარი ცხოველის _ ძაღლის დანახვისას; ინსტინქტურად ვწევდი მარჯვენა ხელის დიდ თითს და უჩვენებდი „ინპუს"!
ტერმინი „ინპუ" ან „იმპუ" გამოიყენება მეგრულ ხალხურ მეტყველებაში და ასოცორებულია დიდი თითის ჩვენებასთან, რაც ნიშნავს _ {სიცოცხლე} ’კარგია, მაგრამ ვერაფერსაც ვერ მიიღებ, რადგან ყველაფერი მაინც ტურას დარჩება’ „ანუ + ბისი"?!
3) „თო–ტი" იგივე ხის „ტოტი", რითაც ერთობა ყველა ბავშვი დედამიწაზე, რადგან ის წარმოადრენს ყველაზე ხელმისაწვდომ (უფასო) სათამაშოს. ბავშვობაში მე მას ვიყენებდი სხვადასხვა დანიშნულებით: ჯოხს ხილის მოსაპოვებლად; წკნელს ვინმეს საცემად ან უბრალოდ ვიქნებდი ჰაერში, ზედმეტი ენერგიის გამოსაყოფად და ნერვების დასამშვიდაბლად;
„თო–ტი" ტოტით პირველად დავიწყე ფიგურების ხაზვა მიწაზე და გამოდგა წყალზე მცურავ საშუალებად „ტი–ვი"; სვდასხვა ჯიშის ხის ტოტების შეგროვებით და მათი სინათლის ჩრდილის განსხვავებით შემეძლო დღეღამის კალენდარის შედგენა.
4) „ი"– „ის"–„სი"–„და" უფრო აღტაცების ხმა, რომელსაც გამოვცემდი ძუძუს დანახვისას, საიდანაც შემეძლო დამელია რძე! ის–ის, იზ–ის, „ის–ი–და".
| |
ნანახია: 2342 | რამოტვირთვები: 125 | კომენტარი: 2 | |
სულ კომენტარები: 0 | |