მთავარი » ფაილები » Мои файлы

ლაგ* პროექტი
[ სერვერიდან გადმოტვირთვა (3.78 Mb) ] 16.09.2010, 14:51
გენერალური გეგმა „ცდომილების ხეივანი"; http://lag-vi-lava.ucoz.org/index/megapolis/0-10
ინდივიდუალური პროექტი _ რეგისტრირებულია: საქართველოს პრეზიდენტის ადმინისტრაცია _ №15/663–23.05.2007წ. [აბდუშელიშვილის ქ. №1; 0103; თბილისი] №15/122–15.03.2010წ.; ეკონომიკის სამინისტრო {მიწის ფასი} _ №2164/9–10.07.2007წ.; კომფლიქტების მორეგულირების სამინისტრო {შესრულიბის თარიღი} _ №32/764–24.09.2007წ. (სამინისტრო გაუქმებულია არაკომპეტენტურობის გამო) http://lag-vi-lava.ucoz.org/_ld/0/12_PROEQTI-dedamiw.pdf დოკუმენტაციის საქმეწარმოების მსვლელობა მიმდინარეობდა საერთაშორისო ბიზნესის კლასიკური სქემით ავტორის მხრიდან, ევროკავშირში მიღებული კერძო გამოცდილების და პარტნიორული კანონიერი უფლების გამოყენებით. რესპულიკური სტრუქტურის ჩინოვნიკების წერილობითი პასუხების შინაარსის შაბლონური ტექსტი: _ „კორესპონდენციაში დასმული საკითხი არ განეკუთვნება და აღემატება ჩვენს კომპეტენციას; ან [სამწუხაროდ] ამ ეტაპზე საქართველოს სახელმწიფოს არ აქვს საშუალება განავითაროს ასეთი მასშტაბის პროექტი..."
_ობიექტი 1. პირამიდული ცათამბჯენი "სივრცე”[ http://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid ]: სიმაღლე 512 მ.,სიგანე 1024მ., სასარგებლო ფართობი 6830123 მ.კვდ. (მეტრი კვადრატში), სამუშაო ობიექტური სივრცე 7000000 (შვიდი მილიონი კვადრატული მეტრი); უნიკალური კონსტრუქცია ადამიანის გარემომცველი გარემოსათვის, მინიმალური რადანორადიოაქტიური გაბინძურების წყარო, საუკუნოვანი ისტორიით შემოწმებული შენობის ფორმა, რომელშიც უცვლელად ძლებს ორგანიზმის შემადგენელი გენოგანვითარება. მულტიმოდულით, შედგენილი 18 მეტალოკარკასის 24 მეტრის სიმაღლის დონე-სართულისაგან აწყობილი ზემაღალი შენობა, რომლებიც გაიყოფა ორ ნაწილად საცხოვრებელი და სამსახურის; მეცხრე ცენტრალურ დონეზე 11 მ. სიმაღლის ფართობზე მოეწყობა საჰაერო ტრანსპორტის მიმღები ბაქნები. პირველი ქვედა ბლოკი [ტრაპეციული] დაყოფილი იქნება საცხოვრებელ სექტორებად; მეორე ზედა [პირამიდული] მოდულში განთავსდება სპეცდანიშნულების სათავსები.
_ გამოგონება: შენობის მეტალის კარკასის კონსტრუქციაში გამოყენებული იქნება სინთეზირებული კაუჩუკი, რომელიც ჩაანაცვლებს ჩვეულებრივ ბეტონს (ცემენტოიდების პროდუქცია), რითაც მივიღებთ ელასტიკურ და სინესტეგამძლე ნაგებობას, რაც მოგვცემს სეისმომდგრადობის მნიშვნელოვან გაძლიერებას; სადაც კატასტროფული მიწისძვრის დროს ჩვეული მყარი და მტვრევადი მასალებისაგან გამოწვეული ნგრევა და ავარიული ბზარების გაჩენა გამორიცხული იქნება. აგრეთვე უნდა გავითვალისწინოთ მზიდი კონსტრუქციის შემადგენელი ნაწილების კვანძების გაუმჯობესება, გამოგონების და თანამედროვე საინჟინრო ტექნოლოგიების შესაძლებლობის ფარგლებში; ამ მხრივ საყურადღებოა პირამიდის ფიგურის ფორმის შენობის კონსტრუქციული უპირატესობა, არსებულ სტანდარტებთან შედარებით, რადგან მისი კვადრატული ფუძის გარე დგარებზე (კოლონა) მზიდი კონსტრუქციის დატვირთვის მასა დედამიწის გრუნტზე უტოლდება ნულს. საფეხურობრივი სართულების სიმაღლის ზრდასთან ერთად, ხდება მთლიანი შენობის მასის ცენტრის გადანაწილება სიმეტრიული პიკიდან ფუნდამენტზე; სადაც ვღებულობთ უნივერსალური მდგრადობის ეფექტს. რაც განისაზღვრება, სტიქიური ბუნებრივი მავნე ზემოქმედების განეიტრალების უნივერსალური თანამედროვეობის შესაძლებლობაში პერსპექტიული განვითარების დროის ნებისმიერ ეტაპზე, რომელიც გამოიყენა თავის გამოგონებაში ფარაონმა ჩვენი ცივილიზაციის დასაწყისში.
0.{პირველი სართული "სიცოცხლის პლატო”}, წარმოადგენს შენობის ცენტრალურ მისაღებ 51 მ. სიმაღლის ჰოლს, სადაც მონტირდება შესასვლელი მთავარი ავტომატიური კარები, პირამიდის კვადრატული ფუძის ოთხივე მხრიდან: 1-სამხრეთის, 2-დასავლეთის, 3-აღმოსავლეთის, 4-ჩრდილოეთის. მათ პერპენდიკულარულად იმოძრავებს სწრაფმავალი ლიფტები. ჰოლში მოთავსდება სერვის ცენტრი.
18. {ბოლო სართული "კოორდინატორი" (პენტჰაუზი)} სუპერცათამბჯენის ნაგებობის საკოორდინაციო ღერძის პიკი; პროგარამის ავტორის ასტრონავიგატორი: ლაგვილავა გია მელენტისძეს სამუშაო და საცხოვრებელი ადგილი [+ სასურველი ძუ]; სიმაღლე 66 მ. პირამიდის პიკამდე. შენობის სპეცაღჭურვილობის ტექ-პროექტით, განლაგდება მეოთხე თაობის 12 ლინზიანი ტელესკოპი "ასტროსკოპი” (რომელიც, წარმოადგენს ბიოენერგეტიკული მოწყობილობა „ვარსკლავთკარიბჭეს" მაკოპლექტებელ დეტალს). ასტრონომიული ხელსაწყოს მუშაობის პროცესი, ტრანსლირებული იქნება ტელე-მონიტორებზე ყველა სექტორში, რაც მოგვცემს შესაძლებლობას დასასვენებელი კოსმოთერაპიის და ჩვენი ვარსკლავეთის სამყაროს შემეცნებითი კურსის ჩატარებას მაცხოვრებლებზე. ცათამბჯენის შენობა თავისუფლად მიიღებს ერთ ცვლაზე 30000(ოცდაათი ათასი) მოსახლეს, გაანგარიშებით კეთილმოწყობილი სივრცის 100 კვადრატული მეტრი ერთ ადგილზე. ჩამოსულ სტუმრებს, მოემსახურება სასტუმრო სექციები სხვადასხვა დიზაინით და ინტერიერით, რაც მისცემს შესაძლებლობას სასურვილი დასვენების რეჟიმის მოთხოვნილებით, ჯგუფურ განთავსებას. სხვადასხვანაირი კვების სამზარეულო-სასადილო სექცია.
[საინჟინრო კომუნიკაცია] _ "ატომური გენერატორი” პირობითი სახელწოდებით {"ატერა”} [აეს] თანამედროვე მოდიფიკაცია; დამუშავებაში მყოფი გენ-გეგმის მიხედვით ითვალისწინებს ელექტროენერგიით უზრუნველყობას პროექტით გაანგარიშებულ ასათვისებელ და პერსპექტიულ ფართობს, რომელიც მოიცავს ახალი მეგაპოლისის არეალს. კეთილმოწყობილი სივრცის მოთხოვნილების ელექტროქსელის მაქსიმალური ძაბვით დატვირთვას, მინიმალური რესურსების გამოყენებით. ეს შესაძლებელია მცირე მოცულობის კონსტრუქციის რეაქტორების დამონტაჟებით შენობის ცოკოლის სართულზე. მათი ეკოლოგიური უსაფრთხოება უკანასკნელი მოდელების პრაქტიკული ექსპლუატაციის (გემი, საფრენი აპარატები, კოსმოსი და სხვა) დროიდან დადებითია [აესს–IAEA]. ტექნიკური იდეით "ატერა” წარმოადგენს ელექტროდენის წარმომქმნელ დანადგარს, რომლის რეაქტორის გამომუშავებული ორთქლი ამუშავებს ელექტროგენერატორს, რის შემდეგაც, გააცხელებს გათბობის სისტემის. სადაც ვღებულობთ კომუნიკაციის სერვისით ავტონომიურ უზრუნველყოფას: დენი, სითბო, ცხელი წყალი და ა.შ. დანადგარი "ატერა" დამონტაჟდება ცათამბჯენის ცენტრალური სამშენებლო მთავარი შახტის ფუნდამენტში, რომლის ზედა ნაწილში დაგეგმილია წყლის რეზერვუარი (H2O), რითაც ერთდროულად უზრუნველყოფილია სახანძრო უსაფთხოება; ავტორის კონსტრუქციული ორიგინალური იდეით წარმოადგენს „ჰიდროკოშკს" არქიტექტურული ნაგებობის შიგნით [ http://en.wikipedia.org/wiki/Water_tower ]. შენობის ცენტრალური შახტის დარჩენილი თავისუფალი სივრცე მოხმარდება ჰაერის მაკეთილშობილებელმწარმოებელ დანადგარის სავენტილაციო სისტემას [SAS].
_ობიექტი 2. ზღვის პლიაჟი და სამკურნალო წყლების აბაზანები. პროექტშია 4 კმ. კეთილმოწყობილი ბუნებრივი სანაპირო ზოლი, პარალერულად მეორე ხელოვნური პლიაჟის მოწყობა, წყლის აკვატორიის კონსტრუქცია პირსზე. მესამე პარალერული პირსი იქნება სატრანსპორტო ფლოტის ტერმინალი. ობიექტებს №1 და №2 გააერთიანებს სპეცტრანსპორტი "ელექტროდონი” (შეკიდული გზა).

_ობიექტი 3. გასართობ-სავაჭრო ცენტრი, პროექტის ავტორი საქ. საინჟინრო აკადემიის საპატიო პრეზიდენტი ლ.მახვილაძე და სხვები [საქპატანტი:U1036, 2003]. შენობის კონსტრუქცია აერთიანებს სამ მრგვალ ამფითეატრს, გუმბათოვანი გადახურვით, საერთო ფართობით 6912 მ.კვდ.
_ობიექტი 4. საზღვაო სამოქალაქო პორტი და ნავსადგური (იახტა). ჰიდროთვითმფრინავების აეროპორტი. გენ-გეგმის პროექტებში მოიხსენიება როგორც გაერთიანებული სადგური და ჰქმნის საკურორტო ქალაქის სატრანსპორტო ქსელს. №1,2,3,4 ობიექტებს გააერთიანებს სპეცტრანსპორტის სისტემა.
_ობიექტი 5. რკინიგზის სადგური, ძველი ლიანდაგების აღდგენითი სამუშაოებში პროექტდება მათი გადახურვა ხელოვნური გვირაბით, 2 კმ. მანძილზე, დისტანცია რომელიც ხვდება კურორტის ცენტრში. ხელოვნური გვირაბის ზემოთ დამონტაჟდება სარეკლამო მოწყობილობები. ¹5 ობიექტი სპეცტრანსპორტთან გაერთიანებული სადგურია.
_ობიექტი 6. სპეცტრანსპორტი შეკიდული გზა „ელექტროდონი". წარმოადგენს თავისი ტექნიკური დახასიათებით, ბოძებიან ზედა ესტაკადაზე ჩამოკიდებულ (შეკიდულ) სამგზავრო ელექტროძრავიან ვაგონებს. ამ მოდიფიკაციის წრიული ტიპის სამგზავრო სპეცტრანსპორტის სისტემა, საპროექტო სიგრძით 19 კმ. შეაერთებს ერთმანეთში გაერთიანებულ სადგურებს და შექმნის ერთიან სატრანსპორტო ქსელს. ანალოგიური სისტემები პრაქტიკაში გამოყენებულია ქვეყნებში: გერმანია, საფრანგეთი, აშშ, იაპონია.
_ობიექტი 7. ელექტროავტომობილი და მისი გზები. მთავარი ტექ-მონაცემები: ელექტროძრავიანი ავტომატიურად მოძრავი ხალხმზიდი მანქანა, ეკოლოგიურად სუფთა ტრანსპორტი. მისი გზების ქსელი შეჰქმნის ეკო-კლიმატურად სუფთა არეალს, რომელიც იქნება თავისუფალი ნავთობპროდუქტების შიდაწვისძრავიანი ავტომანქანებისაგან. ეს ფართობი 10 კმ.კვდ. შემოისაზღვრება ორი მიწაყრილის საგზაო ესტაკადით, ზღვის სანაპირო ზოლიდან ცენტრალურ ცათამბჯენამდე. ეკოარეალი მოიცავს ტერიტორიას პლიაჟიდან რკინისგზამდე. მის იქეთ გამავალი ტრანსკავკაზის ავტოსტრადა გაივლის საგზაო ესტაკადების ქვემოთ.
_ობიექტი 8. ავტობუსების სადგური და ავტოფარეხები, მრავალსართულიანი ცილინდრული ფორმის სპირალისებური შიდა ასასვლელით ავტოსადგომებთან. გენ-გეგმით ორი დიდი, რომლებიც გაშენდება ეკოარეალის შემომსაზღვრელი ესტაკადის გადაკვეთის პუნქტებში რკინისგზა-ავტოსტრადასთან. ¹8 ობიექტი გაერთიანებული სადგურია ავტობუსების, ავტომობილების და ელექტროავტომობილების. სადაც ჩამოსული ავტოტურისტები შეძლებენ თავიანთი მანქანების პარკირებას და გადაჯდომას სპეცტრანსპორტზე ეკოარეალში გასამგზავრებლად. tps://youtu.be/aNI9TY7YFdY  
_ობიექტი 9. ველოსიპედების და რიკშას (ველოსიპედზე გამობმული ორბორბლიანი ეტლი) სადგომები. ეკოარეალში გადასაადგილებლად პროექტდება ველოსიპედების ავტომატიური აყვანის სადგომები, რომლებიც განლაგდება ტერიტორიის სხვადასხვა პუნქტებში. სადგომების განლაგების გეგმა დამაგრდება ველოსიპედის რულზე, მსურველი შეძლებს აიყვანოს ველოსიპედი ერთ ავტომატურ პუნქტში და ჩააბაროს მეორეში, მგზავრობის მიზნის მიღწევისას. ანალოგიური სისტემა პრაქტიკაზე გამოიყენება დანიის დედაქალაქ კოპენგაგენში. მძღოლიანი რიკშას დაქირავებას შეძლებს ნებისმიერი მსურველი. ¹9 ობიექტი წარმოადგენს კურორტის ეკზოტიკური ტრანსპორტის ნაირსახეობას.

_ობიექტი 10. მოტოშოუ. კედლებზე მოსიარულე მოტოციკლისტების წარმოდგენის არენა. ვერტიკალური ცილინდრული ფორმის კედლებიანი და კუპოლური თაღის მქონე არენა, რომელზეც იმართება სპეცძრავიანი-მოტოციკლეტებით მოტორბოლა; ანუ ადამიანი მოტოციკლეტით მიქრის (კლასიკური მექანიკური ძალის კანონებით) თარაზულად ოთხმოცდაათ გრადუსიან შვეულ, წრიულად შეკრულ კედელზე, ცილინდრულ კონსტრუქციაში, რომელსაც გააჩნია დიამეტრი და სიმაღლე. მაყურებელი დგას ცილინდრული არენის ზემოთ და განათებული თაღიდან აკვირდება სანახაობას. ტექნიკურ-საინჟინერო იდეის ავტორი და პრაქტიკულად პირველი შემსრულებელი მოტორბოლელი გახლდათ, ლაგ*ვილავა მელენტი გრიგორისძე (1919-1996). გენ-გეგმის ავტორის მამა.

ეს უნიკალური, ადამიანის ტექნიკური ევოლუციის შესაძლებლობების ექსპერიმენტალური არენა, მსოფლიოში ერთად-ერთი იყო დამუშავებული და დამონტაჟებული დაბა ხეივანში, მეოცე საუკუნის სამოცდაათიან წლებში, რომელის მაკეტირებული პროექტი შეიმუშავა საქ.საინჟინრო აკადემიის ვიცე-პრეზიდენტმა გივი აბდუშელიშვილმა და გადასატანი საკონსტრუქციო არენის აწყობას ხელმძღვანელობდა საქ.საინჟინრო აკადემიის საპატიო პრეზიდენტი ლევან მახვილაძე; დღეს ორივე პენსიონერი მოქალაქე უფროსობენ საქ. ავტორიტეტულ სახლში. გენერალურ ავტორიტეტულ პროექტში, ავტორი გეგმავს ამ მოტოარენის კაპიტალური კონსტრუქციის გაშენებას ეკოარეალის შიდა ტერიტორიაზე, დამსვენებელი სტუმრების და ტურისტების სანახაობრივი მძაფრრეალისტური წარმოდგენისათვის. XXI-საუკუნეში, მელენტის დაარსებული ტექნოშოუ, მისი მემკვიდრეს მიერ იგეგმება წყალბადის ძრავიანი მოტოციკლეტებისათვის, რომლებიც აბსოლუტურად უხმაუროდ და მძლავრად მოძრაობენ, ვიდრე ბენზომოტორიანი ანალოგიური მოდელები.
 
_ობიექტი 11. გამწვანება. ეკოარეალის შემომსაზღვრელი ესტაკადის მიწაყრილების გარე მხრიდან დაირგვება ხეები: ზემოდან ქვემოთ თანმიმდევრობით მიმოზა, კიპარისი, ... ეს ხელოვნურად შექმნილი რელიეფი, გაუწევს რეგულირებას ბუნებრივ ქარებს და ატმოსფეროს სტრატოსფეროში მიმდინარე მეტეოროლოგიურ მოვლენებს. დაიცავს დამსვენებლებს ხმაურისაგან, მტვერისაგან და განაპირობებს სასიამოვნო მიკროკლიმატის ჩამოყალიბებას.
_ობიექტი 12. საწარმოო შენობები. №1 ობიექტის ცათამბჯენის მშენებლობასთან ერთად გეგმაში პროექტდება სამშენებლო მასალების მწარმოებელი ობიექტები: მეტალის საამქრო, ტერმოპლასტიკატების საწარმოო და სხვა.
_ გენ-გეგმის პერსპექტიულ განვითარების მთავარი ობიექტი _ აერონავტიკის ჰანგარი, რომელიც გაშენდება ასათვისებელი ფართობის IV (მეოთხე) მონაკვეთში პროექტი "ასტრონავის" მატერიალიზაციისათვის. {ASTRONAVY პროექტი რეგისტრირებულია 2005წ. საქართველოს პარლამენტში _ წერილი №10958/1–30; მთავრობაში _ წერილი №25–261, პასუხი №30/891.} „ასტრონავის" პერსპექტიული განვითარების დაგეგმვის განხილვის გაგრძელება აუცილებელია, რადგან ვთვლი რომ, დღეისათვის შექმნილ მსოფლიო ეკონომიკურ კრიზის და გეოპოლიტიკურ მდგომარეობას გამოუჩნდება წარმატების ინოვაციური გეზი. ასტრონავიგაციური კურსით იაფადღირებული სატრანსპორტო ქსელის განვითარებისაკენ; საინჟინრო–ტექნიკური გამოგონების კონსტრუქციული პროგრესის გამოყენებით, პრაქტიკული ტვირთგადაზიდვების ბიზნესში. {As a matter of fact...} სატრანსპორტო ინდუსრტიის განვითარების სქემა, ეკონომიკური პროგრესის პერსპექტივით. სასარგებლო ტვირთის გადაზიდვის შესადარებელი ღირებულება:
1) ხმელეთი > ავტომობილი > 1 ტონა/100 კილომეტრზე = $50;
2) წყალი > გემი > 1 ტონა/100 მილზე = $25;
3) ჰაერი > ასტრონავი SCAT-1 > 1 ტონა/100 კილომეტრზე = $5;
4) კოსმოსი > ასტრონავი SCAT-2 >1  ტონა/1 მერიდიანზე = უწონადობით / $ 0.

ფაქტიური საყოფაცხოვრებო სიტუაციის აქტუალური ანალიტიკური დასკვნით ადამიანის ცივილიზაციის აწმყოსათვის და მშვიდობიანი მომავლისათვის, მიზანშეწონილად მიმაჩნია _ ჰაერზე უფრო მსუბუქი კლასის (3.4.), სატრანსპორტო საშუალების განვითარება და დაფინანსება. რატომ? (მოკლედ):_იმიტომ რომ, საჰაერო ტრანსპორტის სახეობას, ვერ შეზღუდავს ხმელეთზე არსებული საზღვრები, რომლებიც დამოკიდებულია რეგიონის პოლიტიკურ სტაბილურობაზე და საერთაშორისო უსაფთხოებაზე; მისი მამოძრავებელი მზიდი აეროსტატიკური ძალა, არის ბუნებრივი მოვლენა, რომელსაც არ სჭირდება გადამუშავება საწვავად. (ვრცლად) რაც მოგვცემს იაფად ღირებულ ტვირთბრუნვას სავაჭრო ქსელში დედამიწის მაშტაბით, რითაც მივაღწევთ მომხმარებლისათვის პირველადი აუცილებლობის პროდუქციის ფასდაკლებას; სადაც საწარმოო მრეწველობის საფირმო კომპანია არ ზარალობს, იმავე ტექნიკური სატრანსპორტო სიახლის გამო, რადგან მწარმოებელ საზოგადოებებს სასრგებლო წიაღისეულის ნედლეულის მიწოდება გადასამუშავებელ ობიექტებზე, ასტრონავით, მოხერხდება პირდაპირ კარიერიდან ერთჯერადი დატვირთვა–გადმოტვირთვით. აგრეთვე მარცვლეულის, ხილის, ხორცის და სხვა საკვები პროდუქტების მომარაგება დედამიწის კლიმატური ზონებით (ეკვატორი, ტროპიკი, სუბტროპიკი, პოლარი) დაყოფილ რეგიონებში. იგივე ტრანსპორტირების მეთოდი გამოყენებული იქნება ქარხნების, ფაბრიკების, სამშენებლო ობიექტების, მასალით და დეტალებით დაკომპლექტება, საიდანაც წარმოიქმნება მატერიალური ქონება და მზა ნივთიერი პროდუქცია. ასეთი გლობალური მაშტაბის ტვითბრუნვაში, დიდი მნიშვნელობა აქვს სასაწყობე მეურნეობის და მარკეტის ინფრასტრუქტურას[
www.aldi.com]; ჩვენი სიახლის, ასტრონავის მეშვეობით ისეთი დარგობრივი საქმიანი ინტერნაციონალური ტერმინის გამოყენება, როგორიცაა „ტერმინალი" არ დაგვჭირდება, რადგან დროებით გამანაწილებელ საწყობებში აუცილებლობა გაქრება.

_{ეკონომიკა} სიახლე! ფულადი ანგარიშსწორების ბიომეტრიული პროცედურა. გენ-გეგმით გათვლილი დასასვენებელ-საკურორტო ფართობზე მომხმარებელი სერვისით სარგებლობისათვის საკრედიტო ბარათის და ნაღდი ფულის ნაცვლად გამოიყენებს თავისი ხელის თითის ანაბეჭდს. მსოფლიოში პირველად გადახდის ახალი სისტემა დაინერგა გერმანიის სუპერმარკეტების ქსელში.  [გამოგონების ავტორი ურიხ კიპერი] ეს სწრაფი და მოსახერხებელი მეთოდი გამოყენებული იქნება XXI-საუკუნის მეგაპოლისში "ცდომილების ხეივანი”, იმის გარანტად, რომ ყოველგვარი ცდომილება სტუმართან ფინანუსური ურთიერთობისას გამორიცხული-იყოს. კლიენტს არც საკრედიტო ბარათი დასჭირდება და არც ნაღდი ფული _ საკმარისია, სერვისის შენაძენის დასადასტურებლად (სპეც-ტრანსპორტის ქსელი, სასტუმრო კომპლექსის მომსახურება, პლიაჟი, ბარ-რესტორნები, საყიდელი მაღაზიაში და სხვა.), სალაროზე მოთავსებულ სპეციალურ სკანერზე საკუთარი თითის ანაბეჭდი დააფიქსიროს, გადასახდელი თანხა ავტომატურად მოიხსნება მისი ანგარიშიდან. იმისათვის, რომ ბიომატრიული პროცედურის გადახდის სისტემით ისარგებლოთ, მომხმარებელმა წინასწარი რეგისტრაცია უნდა გაიაროს და ხელმოწერით (ფაქსიმილი) დაადასტუროს თანხმობა თავის საბანკო ანგარიშის ოპერატორთან. მსოფლიოს ნებისმიერ რეგიონში, ტურისტულ სააგენტოსთან არსებული ბანკის ფილიალში შესაძლებელი იქნება, ულტრათანამედროვე დასასვენებელი კურორტის სერვისის სამომხმარებლო პერსონალური ბიომეტრიული ანგარიშის გახსნა, რომელზეც დედამიწის მოქალაქე სამუშაო წლის განმავლობაში, მოახერხებს თავის შვებულებისათვის ფულადი დანაზოგის შეგროვება-შენახვას. რის შემდგომ დასასვენებლად ჩასულ ადამიანს, ახალ მეგაპოლისში კეთიმოწყობილი სერვისისათვის მისი თითის ანაბეჭდი აქტივირებული იქნება, ფირმის აგენტთან დადებული ხელშეკრულების თანახმად. ამ ნოვაციამ გენ-გეგმის ავტორის აზრით უნდა შეცვალოს, რეგიონში არსებული დასასვენებელი-საგზურების მოძველებული სისტემა. ბიომეტრიული პროცედურეს ყველაზე დიდი პლიუსი ის არის, რომ ინფორმაციის შენახვის თვალსაზრისით აბსოლუტურად უსაფრთხოა. მომხმარებელი მხოლოდ ფირმის სპეციალურად შექმნილ მონაცემთა ბაზაში უნდა დარეგისტრირდეს. ახალი სისტემა კლიენტის ფულადი ანგარიშსწორებისას, შვებულებაში დასვენების დროს უსაფრთხოების გარანტი იქნება, ადამიანს თაღლითობისაგან და ქურდობისაგან დაიცავს. ბიომეტრიული პროცედურეს მეთოდიკაზე თანხმობა იქნება აუცილებელი ყველასათვის, ვინც მოისურვებს საკურორტო-მეგაპოლისის ტერიტორიაზე მოხვედრას. ეკოარეალის შესასვლელებთან იქნება მოწყობილი სპეციალური მომსახურების ცენტრები, სადაც ნებისმიერი მსურველი ადამიანი შეძლებს თავის საბანკო ანგარიშიდან ან ნაღდი ფულის ჩარიცხვას, ნებისმიერი ვალიუტით პერსონალურ ბიომეტრიულ ანგარიშზე. მომსახურება უფასოა, არავითარი პროცენტული რაოდენობა არ იკარგება, თქვენი თანხა გენახებათ დანაკარგის გარეშე, მხოლოდ გადადიხართ თითის ანაბეჭდით ანგარიშსწორების მეთოდიკაზე, სანამ იმყოფებით ამ სისტემით უზრუველყოფილ ტერიტორიაზე. უბრალოდ რომ განვმარტოთ დაგეგმილი სიახლე: ჯიბის, საფულეს, საკრედიტო ბარათის ნაცვლად _ თან უნდა იქონიოთ თქვენი ხელები! როგორც დღევანდელი ცხოვრების ფაქტი გვარწმუნებს, ადამიანის ორგანიზმის მეხსიერების და ყურადღების ფუნქციის შენარჩუნების უნივერსალური მეთოდიკაა, შეძლებთ მაქსიმალური უზრუნველყოფით, უდარდელ დასვენებას! აზრები იმის შესახებ სად შეინახოთ ფული ზღვაში შეცურვისას არ შეგაწუხებთ! ასე და ამგვარად, შეძლებთ ისიამოვნოთ გარკვეული ვადით ცივილიზაცია "ატლანტიდას” გარემომცველ გარემოში. ეს პროგრამული საწყისი ეტაპია კომპლექსი "დელფინის” ენერგოფასეულობის სისტემა "დენი”. დენი _ ერთეული რომლითაც გამოითვლება და აღირიცხება ბიომეტრიულად თქვენი ფულადი და ფინანსური კაპიტალი. ასტრონავიგატორი: რჩევა _ გაატარეთ თქვენი თავისუფალი დრო, შვებულება, დასასვენებელად საკაიფო მომენტები და ბედისწერა _ უსაფთხოდ დაცვულ: გიას ეკოსისტემის კურორტზე, როდესაც გაშენდება და გახდება ჩვენი ცივილიზაციის მოდერნიზირებულ მეგაპოლისად!
_მთლიანად გენ-გეგმის საპროექტო განვითარების შესრულების შემდეგ, მივიღებთ ექსპლუატაციაში _ პლანეტარულ პირამიდულ კომპლექს „დელფინის" პირველ ეკოსისტემის ასტრომეგაპოლისის _ სივრცეს დედამიწაზე.
....................გენერალური გეგმის ზოგადი ეკონომიკური გათვლა.................................
ეკოსისტემის მეგაპოლისის მშენებლობისათვის საჭირო აუცილებელი თანხა: (კალკულაცია აშშ, $-დოლარებში) 1 მ² ჩასატარებელ სამუშაოებისათვის მინიმუმ !
ცათამბჯენის პროექტი | 6830123 მ² • 20$ =136.602.460 $
კარკასის მშენებლიბა | 6830123 მ² • 250 $=1.707.530.750 $
გზა | 500000 მ² • 20 $=10.000.000 $
ზღვის პირსები | 20000 მ² • 40 $=8.000.000 $
სპეცტრანსპორტი | 19000 მ = 2.500.000 $

გასავალი: სულ - ჯამი / 1.864.633.210 $ აშშ /დოლარი
[გასავალი: სუბიექტური | სამშენებლო ობიექტის გასხვისებული (ოკუპირებული) ტერიტორიის პრივატიზაციისათვის საჭირო თანხა??? ვალიუტა?? ლარი?]
მატერიალიზირებულ კეთილმოწყობილ სივრცეში, სასარგებლო გასაქირავებელი ადგილი/ადამიანზე, საერთაშორისო 5 ვარკლავიანი სერვისის საშუალო-სავარაუდო ანგარიშსწორებით.
ობიექტი №1, ცათამბჯენი „სივრცე" | 100 ბლოკ-სექცია;
დღეში 30000ადგილი X 100$ დღეში = 3.000.000$
თვეში 3000000$ X 30 დღეზე = 90.000.000$
წელიწადში 3000000$ X 365 დღეზე = 1.095.000.000$
2 წელში 1.095.000.000$ X 2 წელზე = 2.190.000.000$
შემოსავალი: 10 წელში 3000000$ X 3650 დღეზე = 3.996.750.000.000 $

პროექტის ეკონომიკური შემოსავალი 10 წელში მიახლოებით 4 (ოთხი) ტრილიონი აშშ დოლარი, მარტო ერთი ცათამბჯენი "სივრცეს” გაშენების შედეგად, რასაც ემატება მეგაპოლისის სხვა კონსტრუქციები. გენ-გეგმით დაპროექტებული და კოორდინირებული, ობიექტიების მატერიალიზაციაში ჩასადები საჭირო თანხა ანაზღაურდება ორ წელიწადში, მხოლიდ №1 ობიექტის ექსპლუატაციაში ჩაბარების კალენდარული თარიღიდან. საერთაშორისო მატერიალური უძრავი ქონების შეფასების სტანდარტებიდან გამომდინარე, ასეთი კლასის ობიექტების სამშენებლო ფულადი ხარჯი 1-კვადრატულ მეტრზე, მატერიალიზაციის შემდეგ იძლევა 1000% ნამატ კაპიტალს, მონეტალური და ფისკალური პოლიტიკისათვის, ქვეყანაში, რომლის ტერიტორიაზე სრულდება გენერალური გეგმა. ავტორი ამახვილებს ყურადღებას ანალიტიკური ვარაუდებისათვის: არ დაგავიწყდეთ კალენდარული დროის ფაქტორი ეკონომიკურ და გეოპოლიტიკურ ცვლილებებზე დედამიწაზე!
© გ.ლაგვილავა, 2000         
 
 
კატეგორია: Мои файлы | დაამატა: Astronavigator
ნანახია: 6014 | რამოტვირთვები: 251 | კომენტარი: 6 | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 21 2 »
avatar
0
1 wisloxishiosy • 13:13, 21.09.2012
Наиболее существенные судиться с в имени этого нагреваетсязефир от горячего разное ,терра ,привести также может быть использован атмосферных фронтов и многое другое.
1-1 2-2
avatar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam viverra in dui sit amet consequat.

- John Doe, creative director

Praesent vestibulum commodo mi eget congue. Ut pretium vel lectus vel consectetur.

- John Doe, creative director

Etiam quis aliquam turpis. Etiam in mauris elementum, gravida tortor eget, porttitor turpis.

- John Doe, creative director

Lorem ipsum
Neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat
Neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Curabitur pharetra dictum lorem, id mattis ipsum sodales et. Cras id dui ut leo scelerisque tempus. Sed id dolor dapibus est lacinia lobortis.
Learn more