მთავარი » 2016 » თებერვალი » 5 » გვირაბის საიდუმლო
15:39
გვირაბის საიდუმლო

https://en.wikipedia.org/wiki/Kent უხსოვარი დროიდან დედამიწად წოდებული სულდგუმულების არსებობის ადგილას ცხოვრობდა ერთი ოჯახი, რომელსაც შეეძლო საოცრების შემოქმედება. ევოლუციური ძუძუმწოვარი ცხოველიდან ადამიანად ჩამოყალიბების ცივილიზაციის იერარქია იქმნებოდა ამ ოჯახის წევრების შთამომავლობითი ნაშრომით აწყობილი საქმის ნიმუშებით; ნათესავური კავშირებით საქმეწარმოების სტრუქტურა მემატიანეში აღიწერება დინასტიით. ეს ტექსტი დაწერა ღვთაებრივი ფარაონების ზეციური „სამყაროს მბრძანებელის“ დინასტიის წარმომადგენელმა ადგილობრივ პლანეტაზე.

ასე და ამგვარად მე 20 საუკუნის მეორე ნახევარში, დედოფალის ოფიციალური წოდების მქონე „დამკვეთი“ მობრძანდა საოცრების „შემსრულებელი“ ოსტატის სასახლეში, კოლხეთის ზღვის სანაპიროს სამეფო ლაგ* მამულში; იმ დროისათვის მამულის გეოგრაფიულ ადგილმდებარეობის ნავიგაცია შესაძლებელი იყო ხმელეთის, საზღვაო და საჰაერო ტრანსპორტით: ავტომობილი, გემი, თვითმფრინავი და დირიჟაბლი. მამულის ტერიტორია აღჭურვილი იყო სათანადო საინჟინრო-ტექნიკური შენეობა ნაგებობებით: ავტოფარეხი, საზღვაო პორტი, საფრენი აპარატების ჰანგარი. სადაც შედგა საქმიანი გარიგება „დამკვეთსა და შემსრულებელს“ შორის, საიდუმლო გვირაბის მშენებლობაზე; გეგმით გასათხრელია მიწისქვეშა გასასვლელი ინგლისის დედოფალის სატახტო კუნძულიდან მიმდებარე ევრაზიის კონტინენტზე. ლათინურად გვირაბის ქალაქმშენის არქიტექტურულ კონსტრუქციას ტუნელი ეწოდება; ასეთი გამოგონების საუკეთესო გამძლეობის საუკუნოვანი დროით შემოწმებული ნიმუშები ანუ პროტოტიპი ფარაონების პირამიდების ნაგებობებშია და უძველესი დროის ციხესიმაგრეების არქიტექტურაშია შესრულებული.  ქართულენოვანი დასახელება გვირაბი გამომდინარეობის ქვეწარმავალი ცხოველი გველისაგან, რომელიც არის ამ საიდუმლო გასასვლელების ისტორიული მცველი.

ლაგ* კონსტრუქციული იდეის ნებისმიერი ობიექტის დაგეგმვა ხდება დირიჟაბლით, სადაც ჰაერში უძრავად გაჩერებული მართვადი სტრატოსტატის ჰანდოლის კაბინაში იხაზება პროექტის პირველი ნახაზი; რაც წარმატებულად შესრულდა ლამანშის სრუტეზე მფრინავი ლაგ* ასტრონავის მოდიფიკაციის ჰაერზე უფრო მსუბუქი კლასის საფრენი აპარატით. ტუნელს უნდა გაერთიანებინა ინგლისის სამეფოს კუნძული, საფრანგეთის რესპუბლის სანაპირო ხმელეთთან, რომელიც მდებარეობს ატლანტიკის ოკანეს შენაკად სრუტეზე ბალტიის ზღვასთან; რასაც სამუშაოების ბუნებრივი რელიეფის პირობების გარდა ართულებდა პოლიტიკური პირობები. სამუშაო პროექტის პირველი სტადია დაიწყო ინგლისის კუნძულზე, შრომის მთავარ ინტრუმენტებს წარმოადგენდა: კირკა, ბარი, კაჭკა და დინამიტი. გაითხარა პირველი სივრცე სადაც ინახებოდა სამუშაო ინვენტარი, საიდანაც მუშები გამოდიოდნენ შეუმჩნევლად საიდუმლოს დასაცავად.  

ლაგ* ასტრონავი დაფრინავდა კოლხეთის მამულიდან ინგლისელების კუნძულზე გვირაბის სამუშაოების დავალების მისაცემად და შესრულების კონტროლისათვის; ასეთი რიგითი ინსპექციის დროს ლაგ* ასტრონავის პილოტმა (ტექსტის ავტორი) აღმოაჩინა, რომ ტუნელის სამუშაოები მიტოვებულია და ინვენტარი საცავიდან გაქრა. ინსპექტორი ჩაფრინდა ბუკინგემის სასახლეში, საიდანაც წამოიყვანა საქმემწარმოებელი ქალი ობიექტზე, რომ ეჩვენებინა საქმის ვითარება რაც არ ხდებოდა პირველად; როდესაც „დამკვეთი“ დარწმუნდა, რომ დიდი ბრიტანეთის სამეფოს ქვეშემდგომებმა მიატოვეს სამუშაოები, წავიდა გვირაბის შესასვლელისაგან არც თუ ისე შორს მყოფ ეკლესიაში. საიდანაც დაბრუნდა გვირაბში შავებში გამოწყობილი მეორე ქალის თანხლებით, ალბათ საყვედურის სათმელად, რადგან გზაში უწყრებოდა. ცოტა ხანში პილოტმა გადაწყვიტა შეეხედა რა ხდებოდა მიწისქვეშ შესულ ქალებს შორის, მიუხედავად იმისა, რომ ინსტრუქციით დირიჟაბლის მიტოვება მხედველობის ზონიდან უცხო პირებთან ყოფნისას ეკრძალებოდა. გვირაბის საცავში შესულმა ინსპექტორმა დაინახა მიწაზე დაცემული კომპანიის საქმემწარმოებელი, რომელსაც ზედ აჯდა უცნობი თანმყოლი და თავში ურტყამდა ქვას! შეძახილზე ქვა ესროლა მკვლელობის ხელისშემშლელს, იარაღის გარეშე მყოფი პილოტი გაიქცა დირიჟაბლისაკენ და აფრინდა უსაფთხო სიმაღლეზე, საიდანაც დაიწყო მოღალატე თავდამსხმელის გუშაგობა; დიდ ვაჟკაცობად ვერ ჩაითვლება ქალების ჩხუპისაგან თავის არიდება, მაგრამ ლაგ* ავტორის მაშინდელი ასაკი და დისციპლინა ამართლებს საქციელს. ამ ამბავის დროს ლაგ* ინსპექტორი/პილოტი დაბადებიდან არ იყო 10 წელზე მეტი; გაწბილული მდევარი წავიდა ეკლესიისაკენ და გაუჩინარდა შენობაში. პაპი პავლე-VI ქადაგებით ეკლესია წარმოადგენდა თავშესაფარს ყველასათვის და ვინც დაარღვევდა ამ პირობას ღვთის რისხვა ემუქრებოდა; ინსპექტორს, როგორც პაპის გვარდიელს ევალებოდა ამ წესების დაცვა. ამიტომ გვარდიელს არ დაურღვევია წესი და ეკლესიაში არ შესულა.  საგუშაგოს დასრულების შემდეგ ლაგ* ასტრონავმა აიღო გეზი ვატიკანისაკენ, საიდანაც ყველასათვის ცნობილი აივნიდან აიყვანა ბორტზე რომის პაპი და დაბრუნდა შემთხოვის ადგილზე. სამწუხაროდ უკვე იყო გვიანი, დიდი ბრიტანეთის „ევროტუნელის“ კომპანიის პირველი საქმემწარმოებელი ქალბატონის უსულო სხეული იწვა ბნელი გვირაბის მიწისქვეშა თხრილში, ქრისტეს მოწაფე პავლე-VI სასწაულქმედების იმედზე. გუშაგმა აჩვენეა პაპს ეკლესია სადაც გაუჩინარდა უცნობი მკვლელი; გაგიკვირდებათ, მაგრამ ის ქალი არსად არ დამალულა, პირიქით უყვიროდა და ალბათ ლანძღავდა პაპს. ამის შემხედვარე გვარდიელმა მოიმარაგა დირიჟაბლის ჰანდოლაში ქვები და აყრიდა დამნაშავეს თავზე, ის კი იმალებოდა ისევლე ეკლესიაში ანუ გარეთ გამოსვლა არ შეეძლო და იყო დატყვევებული შენობაში.

საიდუმლოს შენახვის მიზეზით რომის პაპი ასეთ სიტუაციაში აღმოჩნდა მარტო მოზარდ გვარდიელთან ერთად, ინგლისის კუნძულის ლამანშის სრუტის სანაპიროზე; ისტორიული ლიტერატურის მკითხველებმა იციან ეს ადგილი ბევრი მოვლენების მოწმეა და იგივე ხდებოდა მეოცე საუკუნის სამოცდაათიან წლებში. პაპმა გვარდიელთან ერთად გადმოასვენა დირიჟაბლით გარდაცვლილის გვამი ეკლესიის წინ და ლოცულობდა მიცვალებულზე; გვარდიელი გადავიდა ლაგ* ასტრონავის კაბინიდან ეკლესიის გუმბათზე, საიდანაც გაისმა ზარის ხმა; რაზეც გამოჩნდა ცხენოსანი მხედარი მუნდირში და ხმალით. 

http://lag-vi-lava.ucoz.org/news/50_50_100/2015-04-18-30

კატეგორია: ბიოგრაფია>БИОГРАФИЯ | ნანახია: 1375 | დაამატა: Astronavigator | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
avatar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam viverra in dui sit amet consequat.

- John Doe, creative director

Praesent vestibulum commodo mi eget congue. Ut pretium vel lectus vel consectetur.

- John Doe, creative director

Etiam quis aliquam turpis. Etiam in mauris elementum, gravida tortor eget, porttitor turpis.

- John Doe, creative director

Lorem ipsum
Neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat
Neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Curabitur pharetra dictum lorem, id mattis ipsum sodales et. Cras id dui ut leo scelerisque tempus. Sed id dolor dapibus est lacinia lobortis.
Learn more